05
Mar

Kako pozicija sajta na pretraživačima utiče na prodaju?

Visoka rangiranja na pretraživačima su savršen način da vaš sajt dobije više posetilaca, više klijenata i više prodaje.
Nedavne statistike pokazuju da je optimizacija sajta ključ za uspeh vašeg online poslovanja.

Optimizacija sajta

3 načina na koje optimizacija sajta utiče na vašu prodaju:

1. Vaši klijenti su na Internetu i imaju novca. Više od 1 milijarde ljudi koristi Internet (Izvor: Nielsen / NetRatings). Web korisnici troše dvostruko više vremena na mreži nego što gledaju TV (Izvor: Stenford institut za kvantitativne studije društva).

Potrošači online potroše više od $ 143.2 milijardi  godišnje. Ovi ljudi imaju novac, oni žele da kupe i oni mogu biti vaši klijenti.

2. Vaši klijenti koriste pretraživače. Više od 80% svih korisnika Interneta pronalaze nove sajtove preko pretraživača (Izvor: Gruzija Tehnika / GVU Korisnici Anketa). To znači da milioni koriste pretraživače svaki dan da pronađete sajtove.
Optimizacija pomaže  da budete sigurni da će ovi ljudi naći vaš sajt, a ne druge sajtove.

3. Posetioci vašeg sajta koji su vas našli preko pretraživača su kvalitetni i vrlo motivisani.Uostalom, oni su preuzeli inicijativu za ”lov za onlajn resursa” na određenu temu. A onda su kliknuli Vaš link da biste saznali više. Optimizacija sajta vampomaže  da vaš sajt izložite ispred svojih kupaca. Drugim rečima, SEO vam pomaže  da se uverite da vaš sajt vide ljudi koji žele da kupe vašu robu i usluge.Visoka rangiranja na pretraživačima su savršen način da vaš sajt dobije više posetilaca, više klijenata i više prodaje.
Nedavne statistike pokazuju da je optimizacija sajta ključ za uspeh vašeg online poslovanja.

 

 


Tags: ,

Trackback from your site.

Leave a comment