06
Mar

Zbog čega su ”Ključne reči” važne za optimizaciju?

Prva pozicija na Google-u može biti potpuno besmislena ako se pojavljujete za promašene ključne reči.
Ukoliko je slučaj da pogrešni  ili suviše malo ljudi  vrši pretrage za tu ključnu reč,  vaši SEO napori će biti uzaludni. Ključne reči koje ste odabrali su najvažniji faktor koji odlučuje da li ćete uspeti ili ne.

Long tail keywords

Ako ciljate pogrešne reči, vi ćete trošiti mnogo vremena, energije i novca. Budite oprezni. Razmislite dvaput pre nego što počnete. Mnogi vlasnici sajtova misle da  oni sami najbolje znaju ključnu reč za svoje sajtove.  Ukoliko već nisu uradili neka istraživanja,  obično nisu u pravu.

Postoji nekoliko razloga za to:

• Poznajete posao mnogo bolje od drugih. Znate posebne izraze koji se koriste u vašoj grani i šta treba da tražite kada ste u potrazi za proizvodima ili uslugama  kao što su vaše.

• Vaši klijenti ne znaju koliko i vi. Oni ne znaju vašu terminologiju i mogu da koriste potpuno različite ključne reči. Na primer, nedavna studija je pokazala da mnogi ljudi traže za ključne reči “operacija nosa”. Ako optimizujete svoju web stranicu za key word  “rinoplastika” , onda ti internet korisnici  neće naći svoj sajt.

• Da li ste uzeli u obzir nameru ljudi koji vrše pretragu? Činjenica da se neka ključna reč koristi često na pretraživačima, ne znači da ćete od nje dobiti mnogo kupaca. Ljudi koji pronađu vaš sajt preko te ključne reči možda neće biti zainteresovan za kupovinu.

Veoma je važno da posvetite vreme i  pronađete najbolje ključne reči za svoj sajt. Vreme i napori koje ulažete u pronalaženje pravih ključnih reči će se vratiti u kratkom vremenu. Pozovite nas da vas posavetujemo i zjedno odredimo klučne reči za vaš sajt.

 


Tags: ,

Trackback from your site.

Leave a comment