12
Jul

Zbog čega vam je potreban SEO?

Većina posetilaca vašeg sajta dolazi preko pretraživača (Google, Bing, Yahoo i sl.) Iako danas i društveni mediji dosta utiču na posećenost, ipak pretraživači ostaju osnovni izvor poseta i alat navigacije na internetu.
Ova činjenica važi bez obzira čime se vaša firma i vaš sajt bave.

Pretraživači treba da donesu targetirane, ciljane posete vašem sajtu – baš one ljudi koji traže upravo ono šta vi nudite. Ukoliko vaš sajt ne može da bude pronadjen na pretraživaču, gibite neverovatnu prilike za promociju i zaradu.

Ključne reči – reči koje ljudi ukucavaju u pretraživač kada nešto traže, su od neprocenljive vrednosti. Ciljane posete mogu dovesti do povećanja vidljivosti, prodaje i prihoda kao ni jedan drugi marketing alat.

Ulaganje u SEO , mereći u vremenu i finansijskim sredstvima, je mnogo isplatljivije nego ostale marketing akcije.

Kontaktirajte nas kako bismo na primeru vaše firme osmislili strategiju i objasnili vam sve pogodnosti optimizacije sajta!Većina posetilaca vašeg sajta dolazi preko pretraživača (Google, Bing, Yahoo i sl.) Iako danas i društveni mediji dosta utiču na posećenost, ipak pretraživači ostaju osnovni izvor poseta i alat navigacije na internetu.
Ova činjenica važi bez obzira čime se vaša firma i vaš sajt bave.

Pretraživači treba da donesu targetirane, ciljane posete vašem sajtu – baš one ljudi koji traže upravo ono šta vi nudite. Ukoliko vaš sajt ne može da bude pronadjen na pretraživaču, gibite neverovatnu prilike za promociju i zaradu.

Ključne reči – reči koje ljudi ukucavaju u pretraživač kada nešto traže, su od neprocenljive vrednosti. Ciljane posete mogu dovesti do povećanja vidljivosti, prodaje i prihoda kao ni jedan drugi marketing alat.

Ulaganje u SEO , mereći u vremenu i finansijskim sredstvima, je mnogo isplatljivije nego ostale marketing akcije.

Kontaktirajte nas kako bismo na primeru vaše firme osmislili strategiju i objasnili vam sve pogodnosti optimizacije sajta!


Tags: ,

Trackback from your site.

Leave a comment