17
Oct

10 saveta za skretanje pažnje na Twitter-u

Na sajtu SEO Moz je izašao zanimljiv članak vezan za korišćenje Twitter-a.  Ukoliko ste korisnik ove sve popularnije mreže, pročitajte i iskoristite savete stručnjaka:

  1. Profil: želite da postavite profesionalan i uredan profil. Šta to znači? To znači da vaše korisničko ime bude jednostavno, lako za pamćenje. Izbegavajte čudne reči, crtice i znakove. Postavite i neku jedinstvenu, lepu, sliku Budite primećeni. Izaberite nešto prepoznatljivo.
  2. Želite da budete drugačiji od ostalih, da se izdvojite. Npr. ukoliko ljudi oko vas postavljaju dugačke ”twitove”, vi postavite nekoliko kratkih…Izgledaće drugačije
  3. Indirektno pominjanje: Ukoliko želite da neka važna osoba ili ”influencer” obrati pažnju na vas, koristite suptilne tehnike. Npr. ukoliko neko od njih objavi  članak koji vam se dopada, možete to  postaviti na Twitter i pomenuti. Poenta je da znaju da se vama dopalo nešto ali ne i da ih obavezno pozivate na neku akciju. Ljudi generalno vole i cene kada se nekome dopadne njihov rad.
  4. Tražite pomoć: Zamolite ljude da rade ”re tweet” vaših poruka, pogotovo ako nešto tražite. Npr. ”Tražim programera za ovaj projekat” ili ”Da li iko zna odgovor na pitanje…” Ovo pokazuje ljudima da ste voljni da učite i napredujete, otvoreni ste za saradnju i savete.
  5. Pomozite drugima: Ukoliko neko postavi pitanje ili traži pomoć, kao mi pod brojem 4, pomozite. Odgovorite ili uputite na nekog ko zna odgovor.  To je dobar način da skrenete pažnju na sebe.
  6. Slušajte: Odmaknite se od Twitter-a, radite nešto druge pa se zatim vratite.  Nekada uzmite dah, ne morate odmah odgovarati na twittowe, razmislite…odgovorite pametno.
  7. Konzistentnost: Ovo je nešto slično kao brendiranje, kada želite da što više ljudi prepoznaje vaš logo. Želite da ljudi to vide i odmah prepoznaju šta je. Na Twitter-u bi to značilo da želite da vas ”influencer” primeti ali polako. Kao kada prilazite devojci. Ovde se ne radi o nekoj brzoj prodaji. Želite da tokom vremena dokažete da znate o čemu pričate. Konstantno postavljajte dobar sadržaj i primetiće vas. 
  8. Uključite se u odgovarajuće društvo i zajednice, zavisno od vaših interesovanja. Postanite prepoznatljivi ljudima koje zanima slična tema ili za teme koje su važne za vaš posao.
  9. Koristite ”Hashtag”: Znak tarabe # se na Twitteru koristi pre neke važne reči ili fraze, bez razmaka, kako bi se izvršila kategorzacija te reči. Klikom na tarabu, pojavljuju se drugi ”Twittovi” koji se odnose na tu frazu. Savet je da ne stavljate više od dva hashtag-a po twitu.
  10. Koristite ”retweet” tako da to vide influenseri. Npr. ukoliko Marko prati vas a Marka prati Vlada ( a Vlada je neko za koga želite da vas primeti), ukoliko bi Marko uradio retweet vaše poruke, to bi video Vlada. Na taj način biste se našli pred influenserima na indirektan način.

Pogledajte ceo tekst na http://www.seomoz.org/blog/ten-painless-tactics-to-earn-attention-on-twitter

Napomena: Agencija Envie ima zvaničnu saglasnost kompanije SEO Moz za prevod i preuzimanje tekstova.


Tags:

Trackback from your site.

Leave a comment