12
Apr

Upotreba društvenih mreža u Srbiji

Društvene mreže u Srbiji uglavnom se koriste za plasiranje vesti i informacija, dok se u oblasti komunikacija najviše koriste u svrhu promovisanja brenda i online odnosa s javnošću. S druge strane, za razliku od razvijenih evropskih zemalja i SAD, društvene mreže se u Srbiji u manjoj meri upotrebljavaju za CRM (Upravljanje odnosima sa potrošačima) i zapošljavanje, i samim tim postoje značajne mogućnosti za rast u ovim oblastima. Takođe, Digital Safari istraživanje nam pruža informaciju da je primena društvenih mreža u Srbiji za interne komunikacije i dalje veoma potcenjena.

so
Digital Safari ispitanici su istakli da upotreba društvenih mreža u Srbiji pozitivno utiče na pojedine elemente poslovanja kompanije, i to uglavnom na povećanje vidljivosti i svesti o brendu, poboljšanje odnosa sa potrošačima i građenje lojalnosti prema brendu kod potrošača, dok čak polovina anketiranih smatra da društvene mreže značajno utiču i na povećanje prodaje.

Agencija za integrisane komunikacije Executive Group sprovela je Digital Safari godišnje istraživanje o upotrebi društvenih mreža u kompanijama u Srbiji, koje je pokazalo da više od 90 odsto kompanija koristi online alate i društvene mreže u komunikaciji, dok 88 odsto ispitanih komunikacijskih stručnjaka smatra da su društvene mreže važne za posao kojim se bave, kao i da je Facebook trenutno najznačajnija društvena mreža.

Interesantan je i podatak da većina anketiranih, tačnije njih 71%, veruje da upotreba društvenih mreža u Srbiji neće značajno uticati na tradicionalne medije, dok 23% ispitanika smatra da će online alati izbaciti tradicionalne medije iz upotrebe, i to čak do granice nestajanja pojedinih medija. (Economy.rs, 12. april 2013.)


Tags: ,

Trackback from your site.

Leave a comment