10
May

Nove opcije: tagovanje na Instagramu

Društvena mreža Instagram u novim je verzijama aplikacija za iOS i Android ugradila mogućnost pod imenom Photos of You koja korisnicima omogućava taggovanje osoba i brandova odnosno proizvodnih marki, na sličan način kao što je to do sada nudio Facebook, aktualni vlasnik Instagrama.

instagram tag

Za razliku od slične funkcije na Facebooku, na Instagramu taggovati može samo autor fotografije.

Taggovane osobe i firme prikazane su obliku Instagram nadimaka, a ne punih imena. Naravno, podrazumeva se da osoba ili kompanija koju taggujemo uopšte ima profil na Instagramu.

Nova mogućnost takođe je implementirana direktno u profil svakog korisnika, pa je lako moguće videti fotografije na kojima smo taggovani. Treba naglasiti da je pristup ovom delu korisničkog profila za sada otvoren isključivo za vlasnika profila, no to će se promeniti 16. maja kada će taggovane fotografije moći videti svako odnosno svi prijatelji, u slučaju da profil nije javan. Korisnici će doduše moći kontrolisati objavljivanje fotki na kojima su označeni. Standardna postavka je automatsko objavljivanje, no moguće je prebaciti i na ručno objavljivanje.

Mark Zukerberg prošle je nedelje u razgovoru s investitorima izjavio da Instagram raste brže nego Facebook u trenutku kad je bio iste veličine (kao Instagram). Naglasio je da je rast trenutno glavni fokus ove društvene mreže i da ona u ovom pogledu ima ogroman potencijal.

(Economy.rs, 7. maj 2013.)


Tags:

Trackback from your site.

Leave a comment