10
Sep

Facebook: Najbolji dan za objave četvrtak, najlošiji utorak

Nakon što je agencija Drap na Netokraciji objavila rezultate svog istraživanja kada su Hrvati najaktivniji na Facebooku, pojavilo se interesovanje imati uvid u to kakva je situacija sa fanovima iz Srbije. Za podatke smo se obratili agenciji  Homepage čiji klijenti broje  najviše fanova na Facebooku – 46 stranica i 1,7 miliona fanova, a istraživanje je predvodila Mihaela TurnerAccount Executive u ovog agenciji.

Uzorak na kojem je rađeno istraživanje jesu 52 Facebook stranice. Period uzet u obzir je jun, jul i avgust 2013. godine. Stranice predstavljaju brendove različitih industrija, a podeljene su u tri kategorije, na osnovu broja fanova: prvu grupu čine stranice između jednog i 10 hiljada fanova, drugu stranice između 10 i 100 hiljada fanova, a u trećoj grupi su stranice sa preko 100 hiljada fanova.

Alati korišćeni za analizu su Facebook Page Insights i Google Analytics.

Dok su korisnici iz Hrvatske najaktivniji utorkom, za korisnike iz Srbije to je dan kada su najmanje zainteresovani za interakciju sa Facebook stranicama. Najbolji dan za objavljivanje u Srbiji ječetvrtak, ali blizu su petak i subota. Najmanji reach je bio utorkom.Srbija-na-Facebooku-02

Prosečan reach po danima:

Ponedeljak: 35.169
Utorak: 30.818
Sreda: 35.638
Četvrtak: 38.398
Petak:  38.160
Subota: 38.024
Nedelja: 33.347

Pogledajte celo istraživanje na http://marketingitd.com/2013/istrazivanje-facebook-korisnici-u-srbiji-najaktivniji-sredom-uvece/

Izvor: www.marketingitd.com


Tags: , , ,

Trackback from your site.

Leave a comment