Analiza ključnih reči

Ključnu reč (Keyword) možemo definisati na više načina. Ova  dva su nama, kao vlasnicima sajta, vrlo važna:

1. Ključna reč je parametar preko koga pretraživači (npr. Google, Yahoo) koriste kako bi našli relevantne web stranice.

2. To je reč ili fraza koju internet korisnici ukucavaju u pretraživač i na taj način dolaze do potrebnih informacije / sajtova

Analiza ključnih reči (Keyword analysis) je proces kojim proveravamo koje reči ili fraze posetioci vašeg sajta koriste ili će koristiti kako bi došli do vašeg web sajta. Ova faza je vrlo važna za SEO. Ukoliko internet korisnik ukuca ” Ključnu reč XY” a vaš sajt je optimizovan za tu ključnu reč, pojavićete se u vrhu liste pretraživača.
Različite stranice na vašem sajtu sadrže različite informacije (govore o različitim proizvodima, uslugama i sl).  Nisu sve stranice sajta optimizovane za iste ključne reči.  Važno je da stranica bude optimizovana tačno za onu ključnu reč o kojoj govori.

Nije dovoljno optimizovani samo jednu stranicu.

Key words u praksi?

Uzmimo za primer sajt firme Skills, koja se bavi obukama zaposlenih (soft skills obuke, kao što su veštine rukovodjenja, prodaje, komunikacije i sl) . Kao i svuda u prodaji,   na internetu je primarno  šta su ključni proizvodi ili usluge jedne firme. Obično su to i osnovne ključne reči.

Ukoliko ukucamo npr. ‘’Veštine komunikacije’’, izlazi nam odredjena lista kompanija.

 Kljucna rec

 

Jedna stranica sajta firme Skills je optimizovan za  frazu ”Veštine komunikacije” i nalazi se na prvom mestu na listi pretraživača. Zbog čega je ovo važno?

Prednosti optimizovanih sajtova za prave ključne reči:

1. Dobijamo ciljane posetice, koji zaista traže baš to šta mi nudimo (nisu zalutali)

2. Povećava se stopa konverzije posetioca u kupca

3. Pretraživačima, koji rangiraju sajt, će biti jasno čime se firma bavi i o čemu je sajt

 

Loše izabrane ili na pogrešan način upotrebljavanje ključne reči na web stranici mogu dovesti do suprotnih efekata od željenih. Tu smo da vam pomognemo, analiziramo, uporedimo i izaberemo ključne reči koje najviše odgovaraju vašim potrebama !
Koliko puta, na kojim mestima, u kojim oblicima upotrebljavati reči? Prespustite nama! Vi samo uživajte u rezultatima.


Leave a comment